E-commerce met AI personalisaties naar een hoger niveau tillen

In dit blog neem ik je mee hoe AI dit bereikt door middel van AI-gedreven productaanbevelingen, personalisatie van de gebruikerservaring, AI-gebaseerde personalisatie in e-mailmarketing en de voordelen van AI-gebaseerde personalisatie voor klantenbinding.

Wij zoeken een TikTok Marketing Stagiair

Maak van je hobby je werk! Dat klinkt misschien cliché, maar dat is met deze vacature niet gelogen. Scroll jij dagelijks door de For You Page, maak je zelf toffe TikTok video’s en lijkt het je leuk om voor grote Nederlandse merken TikTok video’s te maken? Say no more! Deze baan is jou op het […]

Hoe effectief zijn Meta Advantage+ Shopping campagnes?

Advantage+ shopping campagnes (ASC) zijn sinds augustus 2022 beschikbaar binnen Meta. Door middel van AI kun je als marketeer op een eenvoudige manier campagnes opzetten. Daarnaast is het gemakkelijker om de campagnes te personaliseren, doordat Meta automatisch verschillende ad creatives maakt op basis van de behoefte van de doelgroep.

Effectief personeel werven voor Jumbo door middel van Dynamic Ads

Door Dynamic Ads in te zetten is de Cost per Applicant met meer dan 80% verlaagd! Samen met onze recruitment klant Jumbo werden we begin van dit jaar door META uitgenodigd om een pilot te draaien voor het inzetten van Dynamic Ads binnen recruitment campagnes. Deze feature is welbekend binnen e-commerce, maar is voor recruitment […]