Cases & blogs
Cases
&blogs
We willen graag cases en kennis delen met je. Bijvoorbeeld om te laten zien dat we met onze Evidence based aanpak de digitale marketing van onze klanten naar het allerhoogste niveau kunnen tillen. Food for thought.
Een selectie van
Productlancering met het PESO Model: een uitgebreide gids
Een nieuw product lanceren is spannend en vereist een andere aanpak dan het promoten van bestaande producten. Een goede balans in je mediamix is hierbij cruciaal. Het PESO model (Paid, Earned, Shared, Owned) biedt een gestructureerde aanpak voor het effectief bereiken van je doelgroep. Laten we dieper ingaan op elk element van dit model en hoe je deze optimaal kunt inzetten voor een succesvolle productlancering.
Testpanel met cashback voor FMCG branche
Een uitdaging die iedere marketeer in de Fast Moving Consumer Goods bezighoudt. Consumenten kopen steeds vaker huismerken dan A-merken. Als fastmover kan het daarom uitdagend zijn om de rotatie op peil te houden.
Onze Testpanel met cashback biedt hier een oplossing voor.
De Stijgende Voorkeur voor Huismerken: Strategieën van Supermarkten en Gevolgen voor A-merken
In 2024 zien we een aanzienlijke groei van private label producten in Nederlandse supermarkten. Deze ontwikkeling wordt aangedreven door veranderende consumententrends, economische omstandigheden en strategische voordelen die private labels bieden aan supermarkten.