Cases & blogs

Cases
&blogs

We willen graag cases en kennis delen met je. Bijvoorbeeld om te laten zien dat we met onze Evidence based aanpak de digitale marketing van onze klanten naar het allerhoogste niveau kunnen tillen. Food for thought.

Een selectie van
Een selectie van

De impact van een sterke retail media strategie op CêlaVíta’s verkoopresultaten

Productlancering met het PESO Model: een uitgebreide gids

Een nieuw product lanceren is spannend en vereist een andere aanpak dan het promoten van bestaande producten. Een goede balans in je mediamix is hierbij cruciaal. Het PESO model (Paid, Earned, Shared, Owned) biedt een gestructureerde aanpak voor het effectief bereiken van je doelgroep. Laten we dieper ingaan op elk element van dit model en hoe je deze optimaal kunt inzetten voor een succesvolle productlancering.

Meet the AI Influencer: Wat zijn de voor- en nadelen

Een nieuwe trend in AI: AI influencers. In deze blog laten we zien wat ze inhouden, hoe je zelf een AI influencer kan maken en welke ethische overwegingen hieraan vastzitten.

Het Messy Middle model: een meer realistische benadering van de klantreis

In dit artikel verkennen we waarom het klassieke funnelmodel tekortschiet en hoe het Messy Middle model een beter alternatief biedt voor online aankopen.

Testpanel met cashback voor FMCG branche

Een uitdaging die iedere marketeer in de Fast Moving Consumer Goods bezighoudt. Consumenten kopen steeds vaker huismerken dan A-merken. Als fastmover kan het daarom uitdagend zijn om de rotatie op peil te houden. Onze Testpanel met cashback biedt hier een oplossing voor.

Retail media: je kunt er niet meer omheen

Retail media is sterk aan het groeien; er is een toename van bedrijven die online advertentieruimte aanbieden en een groei in advertentiebudget op retail media. Maar wat wordt er nu precies bedoeld met retail media?

De Stijgende Voorkeur voor Huismerken: Strategieën van Supermarkten en Gevolgen voor A-merken

In 2024 zien we een aanzienlijke groei van private label producten in Nederlandse supermarkten. Deze ontwikkeling wordt aangedreven door veranderende consumententrends, economische omstandigheden en strategische voordelen die private labels bieden aan supermarkten.

De BBQ-winactie: Verzamelen van nieuwe opt-ins en heractiveren inactieve emaillijst