Blog

Influencer marketing door de ogen van een influencer

Influencers. Je kunt er anno 2020 eigenlijk niet meer omheen: deze vorm van online marketing is onmisbaar voor jouw merkstrategie. Niet alleen het bereik van een influencer is interessant, maar ook de hoge mate waarin ze verbonden zijn met…

Adverteren in tijden van (corona)crisis: investeer in je merk!

Adverteren in tijden van (corona)crisis: investeer in je merk! Het evenwicht en de zekerheid van onze samenleving en economie zijn even weg. Veel bedrijven zien hun inkomsten (tijdelijk) teruglopen en kampen met vragen over hoe zij nu…

Stap voor stap aan de slag met een social strategie

Of je nu een eenmanszaak of start-up hebt of brandmanager of marketeer bent in FMCG … wanneer je serieus aan de slag gaat met een social strategie, wil je ook dat je hiermee succes(sen!) boekt. Maar hoe start je deze strategie op en…

E-mail segmentatie zorgt voor 99% hogere gemiddelde aankoopwaarde!

De opdracht We laten zien hoe we door het gebruik van audiences (klantprofielen op basis van gemeenschappelijke kenmerken) uit EffectiveProfiles (onze data driven marketingaanpak) voor een parfumerie-keten, een boekhandel en een kinderkledingmerk…

Goede kwaliteitsscores zorgen voor sterke posities binnen Google Ads (AdWords)

Iedereen weet het, Google is “the place to be” als je ‘gevonden’ wil worden. Wanneer iemand een relevante zoekopdracht uitvoert, is dit het moment dat jouw bedrijf gevonden moet worden, niet meer dan logisch natuurlijk! Echter,…
Google Ads | Van strategie tot resultaat

Onze top 5 meest gebruikte AdWords (Google Ads) scripts

Google Ads (nieuwe naam voor Google AdWords) is een complex platform met duizenden opties. Adverteren met Google Ads zorgt voor concrete data waar je écht iets mee kunt. Maar hoe kun je de belangrijkste informatie eenvoudig analyseren en het…

Welcome to the wonderful world of influencer marketing

Influencers zijn niet meer weg te denken uit het huidige online landschap. Zij hebben namelijk meer online invloed dan anderen. Wanneer je als organisatie wilt investeren in influencer marketing is het belangrijk dat je de juiste keuze maakt…

Waarom je nu aan de slag moet gaan met Pinterest

Pinterest is helemaal terug van weggeweest! Waar het eerder vooral werd gezien als een plek waar je mooie afbeeldingen kan verzamelen, blijkt het hét kanaal te zijn om verkeer naar je website te trekken. Geen sociaal kanaal als Instagram of…