Personalisatie pakket

Waarom personalisatiepakket bij WeConnect?

Start met je conversie beleggingsstrategie zonder dure toolingkosten. We zetten, met minimale hulp vanuit jullie, onze CRO/Personalisatie tool op. Hierbij bespreken we de grootste conversiekansen met jullie en zetten de 3 testen op met de hoogste potentie op (Hoogste ICE score). Vervolgens evalueren we na 2 maanden totaal of de verwachte resultaten zijn bereikt.

Dit is wat we doen

Waarom een Personalisatiepakket

CRO werkt als een belegging met compound interest (rente-op-rente effect). De kleine winsten van een winnende A/B test of learnings van een verliezer zetten zich om in aanzienlijke groei op de lange termijn. Hoe eerder je start, des te groter de winsten. Door de uitfasering van 3rd party cookies is goed targeten & personaliseren steeds lastiger. Met dit pakket kun je alsnog je bezoekers voorzien van relevante content op je website, wat altijd leidt tot meer conversies.

Evidence Based werkwijze

Tijdens de deep dive wordt de hele website geanalyseerd op basis van x aantal CRO principes, best practices en talloze tests die wij in het verleden hebben uitgevoerd.

Naast dat we de website onder de loep nemen kijken we ook in de data. Dat doen we door een analyse te maken van Analytics (GA4) en mouse-tracking (Hotjar) wanneer dit beschikbaar is. 

We leveren een rapport met concrete actiepunten die op basis van prioriteit met behulp van de ICE methode zijn gerangschikt. Met deze actiepunten kun je direct aan de slag om de conversie van jouw website te verhogen.

Meer weten over personalisatie/CRO of het personalisatiepakket? Vraag het aan een van onze experts

Laurens Ras

CRO, Data en Email Consultant

Neem contact op

Sjoerd Draaisma

Senior Performance and CRO marketeer

Neem contact op

A/B testen

Learnings van de Deep Dive toepassen? Nu Google Optimize gaat verdwijnen kun je niet meer gratis A/B testen opzetten. Onze website personalisatie tool SmartWeb heeft een A/B test functionaliteit beschikbaar. Hiermee kun je alle tests die voortkomen uit de deep dive testen

A/B testen kunnen binnen meerdere touchpoints van de customer journey plaatsvinden. Van aanpassingen in advertentie content, targeting en biedstrategie, tot en met website-personalisatie en CRO werkzaamheden. Wij helpen je graag met het opzetten en uitvoeren van de juiste A/B testen. 

Benieuwd naar een bijbehorende case?

Evidence

We willen graag cases en kennis delen met je. Bijvoorbeeld om te laten zien dat we met onze Evidence based aanpak de digitale marketing van onze klanten naar het allerhoogste niveau kunnen tillen. Food for thought.

Vraag het personalisatiepakket aan