Webcare

Service marketing is een belangrijk onderdeel van je online marketingstrategie. Met de komst van sociale media is er steeds minder afstand tussen merken en consumenten, waardoor vragen & klachten vaker via Instagram of Facebook worden gesteld dan per telefoon. Belangrijk is dat je hier als merk snel, professioneel en volgens de juiste tone of voice op reageert. 

Daarnaast is het belangrijk dat je in deze tijd dat extra stapje zet om (potentiële) klanten warm te maken voor je merk door proactief reageren op foto’s, opmerkingen en likes. Reactief en proactief contact leggen met jouw klant is de manier om nieuwe consumenten aan te trekken, loyaliteit naar het merk te versterken en online campagnes kracht bij te zetten. 

Kortom, customer service marketing is een cruciaal onderdeel van je online marketingstrategie en is een echte nurture dienst die positief bijdraagt aan de klantbeleving. Dagelijkse webcare levert je het volgende op: 

  • Conversaties met de consument; zo leren we ze pas écht kennen
  • Helpen we de klant met het nemen van een volgende stap in de klantreis
  • Issues worden voorkomen en crisissen worden gemanaged
  • Onderwerpen die spelen onder je doelgroep worden ontdekt

Wil je jouw customer service uitbesteden? 

Wij helpen je bij het inrichten van de customer service en het ontwikkelen van een tone of voice die aansluit bij jouw doelgroep, zodat elke vraag of klacht van de consument eindigt in een positieve klantervaring. 

Ons gespecialiseerde webcare team is dagelijks van 9:00 – 22:30 uur voor onze klanten inzetbaar.