Social brandbook

Op basis van een intensieve workshop over doelstellingen, doelgroepen, positionering, proposities en initiatieven ontwikkelen we een strategie en concrete aanpak voor de relevante social kanalen. Daarbij komen aan bod: Doelstellingen, Benefits, KPI’s, Conversatiedomeinen, Tone of voice, Dialooglijnen, Visuele lijn, Posts, Formats, Advertising, Social Activaties, Gebruik van social data. Na de workshop produceren we een strategisch document (het social brandbook) en plan, maar ook concrete contentvoorbeelden. Met deze blauwdruk kun je dan een belangrijke stap zetten in kwaliteit en effectiviteit ongeacht of je dat helemaal zelf gaat uitvoeren of dat samen met ons doet. Deze aanpak zorgt ervoor dat toekomstige content resultaatgerichter en consistenter zal zijn met een kwalitatievere uitstraling.  De workshop duurt ongeveer 3.5 uur. Idealiter voor de input en discussie zijn er 3 of 4 deelnemers aan klantzijde. Naast marketeers bijvoorbeeld ook collega’s die actief zijn met klanten, strategie, assortiment, design of innovatie.