E-mailmarketing

Zowel in de engage, convert als nurture fase van de Connected Journey kun je e-mailmarketing inzetten om de juiste boodschap naar jouw doelgroep te verzenden.


Ga voor het beste resultaat!

Wist je dat 82% van de consumenten het leuk zou vinden om een gepersonaliseerde e-mail te ontvangen, maar dat slechts 62% van de consumenten het gevoel heeft dat zij zulke e-mails ontvangen. Wij zien kansen!

Door te segmenteren speel je in op de voorkeuren, gedragingen én interesses van jouw klant. Deze informatie kun je gebruiken om jouw B2B of B2C e-mail te personaliseren. Verhoog je open ratio, doorklik ratio én conversie!


E-mailbestand vergroten?

Je merkt dat e-mailmarketing een effectieve manier is om jouw doelgroep te bereiken, alleen lukt het je maar niet om deze groep te vergroten. Middels surveys, websitetools en activaties zorgen wij ervoor dat er kwalitatieve e-mailadressen verzameld worden.

Gerelateerde items

  • Case:
    Kips - E-mailsegmentatie
  • Case:
    Kips en EffectiveProfiles
  • Blog:
    Hoe bied je jouw klanten de ‘perfecte’ online customer experience?
  • Blog:
    Waarom je vandaag nog moet starten met audience based marketing

Meer weten?

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Contact