Conversie-optimalisatie
Data & Personalisation
CRO, het optimaliseren van conversie, bepaald in hoge mate het rendement van je marketing euro.
Het bereiken van bezoekers op je website / app is voor veel bedrijven een must. Hier wordt veel budget voor vrijgemaakt en eigenlijk direct met de verwachting hier omzet uit te halen. Om de customer journey compleet te maken is CRO niet weg te denken binnen dit proces.
Met name webshops, recruitment, B2B en B2C websites werken met grote budgetten om website-bezoekers te trekken. Hier optimaal gebruik van maken is daarom een essentiële stap binnen het bereiken van de KPI’s.
Onze CRO aanpak
Vanuit de pre-analyse (nul-meting) stellen we een planning op, op basis van ICE beoordeelde hypotheses. Hierbij kijken we naar bekende best-practices, concurrentie, onderscheidend vermogen en conversiekillers. Wanneer alles duidelijk in kaart gebracht is, gaan we op basis van prioriteit experimenteren.
Alle touchpoints die van belang zijn binnen de customer journey worden bij ons centraal gesteld en behandeld binnen onze CRO analyses en experimenten.
Onze Evidence Based werkwijze
CRO sluit haarfijn aan bij onze Evidence Based werkwijze die wij, binnen WeConnect breed, dragen.
Interesse?
We denken graag met je mee.
Onze andere
diensten:
MARKETING
WeConnect is een full service digital agency. Onze specialisten helpen je graag met jouw digitale marketing uitdagingen.
DATA
EffectiveProfiles is ons inhouse ontwikkelde customer data platform waarmee we elk touchpoint personaliseren met als doel een hogere Average Order- en Lifetime Value.
RESEARCH
LiveResearch verzamelt waardevolle profielen en insights met haar in-house gebouwde software en werkt data- en journey driven.
RECRUITMENT
Door de inzet van Data Driven Recruitment bieden we de oplossing om verschillende soorten medewerkers te werven tegen de laagste kosten.