Community management

Aan de hand van ons strategisch model “The Connected Journey” nemen we consumenten mee in een funnel en begeleiden we hen tot het moment van aankoop. The Connected Journey gaat van awareness (connect) naar engagement, conversie en nurture. 

Door diverse content op verschillende momenten in de customer journey in te zetten, helpt en versterkt dit elkaar. Door actief te zijn op strategisch gekozen sociale mediakanalen en momenten blijf je als merk on top of mind bij je klant, creëer je merkvoorkeur bij potentiële klanten en begeleid je de consument richting het doen van aankopen.

Door Community Management bij ons af te nemen ontzorgen we in het hele proces: 

Omdat we op social media heel dicht bij de consument staan, kunnen we heel gemakkelijk de interactie tussen jouw merk en de consument aangaan en bouwen we een betekenisvolle relatie met jouw consument op. We zijn er voor de consument om verbinding te maken tussen hen en het merk.

Onze Community Managers beantwoorden daarom niet alleen binnengekomen webcare vragen, maar gaan ook proactief het gesprek aan met de consument. Zo bouwen we aan een sterke community waarmee een fan ook een fan blijft. Ook zijn we scherp op wat er speelt in de community en gebruiken deze inzichten om nieuwe inspirerende content te ontwikkelen.