Beter Horen en Connect starten samenwerking!

Beter Horen en Connect starten samenwerking!

Vanaf april zal Connect zowel Webcare als Community Management voor Beter Horen met veel enthousiasme verzorgen.

Webcare
Connect gelooft dat webcare anno 2017 meer is dan een 24-7 multi-platform klantenservice kanaal. Het is een manier om nieuwe consumenten aan te trekken, loyaliteit naar het merk te versterken en online campagnes kracht bij te zetten – mits het op de juiste manier wordt aangepakt. Door onze social roots, ervaring met verschillende merken en onze continue ontwikkeling kunnen we het verschil maken tussen het simpelweg beantwoorden van online vragen en goede webcare. Ons dedicated webcare-team gaat deze uitdaging met Beter Horen vanaf 3 april met veel enthousiasme aan!

Community Management
Ons doel op social media is om het het makkelijker te maken voor de consument om een stapje verder te komen in de customer journey. Door middel van relevante, laagdrempelige content zorgen we ervoor dat we iedereen in verschillende fasen van de journey ondersteunen: op de manier waarop zij behoefte hebben om ondersteund te worden. We willen de taboe doorbreken en gehoorverlies een bespreekbaar onderwerp maken.

Het startpunt van onze activiteiten is het Social Brand Book: dit bevat de strategische richtlijnen voor de online positionering van Beter Horen. Het bevat uitgangspunten, richtlijnen en voorbeelden die helpen bij het bepalen van de juiste toon, vorm en inhoud in de communicatie met volgers en prospects. Op basis hiervan werken wij op dagelijkse basis aan het maken van de vertaalslag van strategie naar alle communicatie-uitingen: in o.a. de contentkalender, de uitwerking van de posts, campagnes en webcare komt deze strategie naar voren.

We willen op een positieve manier engagement onder de fans inspireren op een emotioneel level: we brengen daarom ‘All The Emotions Of Hearing’ tot leven en passen dit dagelijks toe in alle communicatie. We zijn erg enthousiast om deze vertaalslag van strategie naar content te maken en de uitdaging aan te gaan om de doelen op social te verwezenlijken!

Arthur Samson
Anouk Mourits

Marketing & Communicatie Specialist


We staan klaar om ook met jou te connecten! 😀

Neem contact met ons op!

contact