met testpanel met cashback

winkel rotatie verhogen

Trial als activatie methode is al jaren een beproefde methode om marktpenetratie te verhogen. Maar hoe zorg je er nou voor dat je niet de koopjesjagers benaderd of je vaste kopersgroep subsidieert? WeConnect is al jaren succesvol met haar unieke Testpanel met Cashback activatie. Bedrijven als Celavita, Verkade, Queens Vis, Maaslander, Weight Care, Euroma, Iglo hebben deze activatie al eerder ingezet.

Hoe werkt onze data driven activatie?

Allereerst starten we met Survey based targeting. Met Survey based targeting voorkomen we waste en targetten we alleen die groep consumenten die we echt willen benaderen. Zo kunnen we een iedere niche bereiken en de spot-on doelgroep benaderen. Verzamelde informatie uit de survey slaan we op in ons Customer Data Platform, Effective Profiles.

Met een reeks social posts en email marketing roepen we de doelgroep op om zich in te schrijven voor de gratis test van een specifiek product. Bij de testpanel inschrijving stellen we vaak nog wat extra verrijking vragen die ons gaan helpen bij de selectie van de juiste groep testers. Ook deze data wordt verwerkt in ons Customer Data Platform, Effective Profiles.

Na de inschrijfperiode selecteren we testers en ontvangen deze een email waarin ze uitgenodigd worden om mee te doen aan de product test en het product vervolgens te kopen. Na het invullen van de review ontvangen ze het aankoopbedrag terug.

Met de Testpanel met cashback activatie bereiken we een redemptie tot wel 35%, bereiken we de spot-on doelgroep zonder waste en verkrijgen we kwalitatieve reviews van consumenten. Deze reviews worden vervolgens op de diverse media gedeeld als social proof.

Meer weten? Neem contact met ons op.

Interesse?

Of bel ons op: 0182-535 663 of mail ons op: info@weconnect.nl

Misschien ook interessant: